آکواریوم کیش، دریچه‌ای به دنیای رنگارنگ زیر آب
نوشته شده توسط : gheirati

جزیره کیش از زیباترین و لوکس‌ترین مناطق گردشگری در ایران است. این جزیره تفریحی پر از شگفتی‌های دیدنی می‌باشد. با سفر به کیش و رزرو تور کیش می‌توانید لحظات بیادماندنی برای خود و خانواده رقم بزنید. جزیره کیش، با قدمت بسیاری که دارد، جاذبه‌های گردشگری بسیاری را در خود جای داده است. جاذبه‌های دیدنی این جزیره همه جانبه می‌باشد. این بدان معناست که مسافران با رزرو تور کیش می‌توانند از جاهای دیدنی تاریخی، طبیعی و تفریحی دیدن کنند. یکی از اصلی‌ترین جاذبه‌های طبیعی این جزیره زیبا، دریای نیلگون خلیج فارس است. دنیای موجودات زیر دریا برای افراد از جذابیت خاصی برخوردار است. یکی از جاهای دیدنی جذاب در این جزیره، آکواریوم کیش می‌باشد. با بازدید از آن می‌توانید پا به دریچه رنگارنگ زیر آب بگذارید.

آژانس گردشگری "های تور" این مطلب را به طور اختصاصی به معرفی مخازن شیشه‌ای این جزیره زیبای جنوبی پرداخته است.

آکواریوم کیش

درباره آکواریوم کیش

دریای خلیج فارس از غنی‌ترین دریاهای دنیا از نظر موجودات و آبزیان مختلف است. مستندات زیادی در رابطه با حیات وحش و موجودات زیر دریا از تلوزیون پخش می‌شود. اما تماشای حیوانات و آبزیان از نزدیک همیشه یکی از لذات انسان‌هاست. با رزرو تور کیش، شما می‌توانید تجربه بازدید از موجودات زیر دریا داشته باشید. آکواریوم بزرگ و زیبای این جزیره چشمان مسافران زیادی را به خود خیره کرده است. بازدید از این آکواریوم برای افرادی که ترس از غواصی دارند و یا به هر دلیلی نمی‌توانند به زیر دریا سفر کنند بسیار مناسب است. در آب‌های پشت شیشه‌های زلال شاهد انواع گوناگون و کمیاب ماهی‌ها و دیگر آبزیان خواهید بود.

جاذبه کیش

تنوع جانواری مجموعه

جالب است بدانید مجوعه آکواریوم جزیره، شامل دو آکواریوم با ابعاد مختلف می‌شود. یکی از این دو مخزن 50 لیتر و دیگری تنها 20 لیتر ظرفیت دارد. هر یک از این مخازن شیشه‌ای جایگاه گونه‌های جانوری دریایی با جسه‌های متفاوت هستند. همانطور که انتظار می‌رود در مخزن بزرگ‌تر انواع کوسه و ماهیان بزرگ قرار گرفته‌اند. در مخزن 20 لیتری نیز ماهیان و لاک پشت‌های زیبا و نادری به چشم می‌خورند. بیش از70 نوع گونه جانوری در این دو آکواریوم در حال رشد و نمو هستند. البته به غیر از ماهی، انواع خزندگان نیز که به بیش از 100 نوع می‌رسند در این قسمت نگهداری می‌شوند.

موقعیت جغرافیایی

این آکواریوم‌ها در مجموعه دلیفناریوم واقع شده است. برای بازید از این جاذبه‌ی زیبا لازم است به بخش دلفیناریوم مراجعه کنید. جالب است بدانید دلفیناریوم کیش خود شامل بخش‌های مختلف دیدنی است. باغ پرندگان، پارک دلفین در این مجموعه قرار گرفته است. انواع خزندگان، مار، تمساح و دیگر پستاندارن را می‌توانید در این مجموعه بازدید کنید. این جاذبه‌های دیدنی به خصوص برای کودکان بسیار جذاب هستند.

آدرس: استان هرمزگان- جزیره کیش- خیابان فردوسی- جنب پارک آهوان- ساختمان کانون هنر

آکواریوم جزیره

درباره ورود به محیط مجموعه

یکی از سوالات پر تکرار مسافران از آژانس‌ها زمان بازدید از مجموعه است. زمان برای مراجعه به این مخازن شیشه‌ای رنگارنگ در فصل بهار و تابستان از ساعت 18 تا 20 است. در فصل‌های پاییز و زمستان نیز می‌تواند از ساعت 16 تا 18 از این مکان دیدن کنید. این نکته حائز اهمیت است که برای ورود به این بخش نیازی به بلیط جداگانه ندارید. شما با پرداخت بهای ورودی اصلی مجموعه دلفیناریوم می‌توانید از بخش‌های مختلف این جاذبه‌ی گردشگری دیدن کنید.

نکاتی که لازم است بدانید!

  • ورود کودکان 2 تا 4 سال نیم بها محاسبه می‌شود.
  • کودکان زیر دو سال احتیاج به تهیه بلیط ندارند.
  • روزهای فعالیت به از شنبه تا پنجشنبه می‌باشد.
  • هزینه ورود به مجموعه در سال 99، 182 هزارتومان تعیین شده است.

جاذبه‌های نزدیک به مخازن شیشه‌ای

یکی از مزایای آکواریوم کیش، این جاذبه‌ی طبیعی زیبا، نزدیکی به جاذبه‌های گردشگری بسیار است. به این صورت با صرف هزینه تاکسی و زمان می‌توانید از مکان‌های دیدنی نزدیک نیز استفاده کنید. برخی از این جاذبه‌ها شامل پارک دلفین، باغ پرندگان، پارک ساحلی سیمرغ و بازار مرجان است.

آکواریوم دلفیناریوم

هتل‌های نزدیک به دلفیناریوم

آژانس مسافرتی "های هتل" از گروه آژانس‌های "های تور" است. شما با رزرو هتل کیش و رزرو تور کیش در مجموعه ما می‌توانید سفری اقتصادی و آسوده را تجربه کنید. رزرو هتل 5 ستاره کیش تا رزرو هتل آپارتمان را به مجموعه ما بسپارید.

هتل‌های نزدیک به دلفیناریوم عبارتند از:

  • هتل سیمرغ کیش
  • هتل شباویز کیش
  • هتل مارینا کیش
  • هتل ستاره کیش
  • هتل داریوش کیش

با رزرو تور کیش در آژانس ما می‌توانید از تخفیفات ویژه روی بلیط‌ این مجموعه که برای مسافران ما لحاظ شده است، استفاده کنید. به امید سفری خاطره انگیز در جزیره کیش.





:: بازدید از این مطلب : 20
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آبان 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: